Bláznivě
Jeden večer v letním Římě, prostřený stůl a očekávání. Paolo Genovese, velmistr originálních, inteligentních a diváky mimořádně ceněných snímků připomene situaci, která proslavila jeho globální hit Naprostí cizinci (mimochodem film s největším počtem remaků v historii kinematografie). Tentokrát půjde o přiblížení prvního rande atraktivní dvojice, ovšem s jistou životní zkušeností. Kdo jsou ale čtyři muži a čtyři ženy, tvořící dvě oddělené skupiny navzájem se hašteřící o to, jak by se měli Pietro a Lara chovat na romantické večeři? Často protichůdné myšlenky obou protagonistů večera mají lidskou podobu a přemítání o tom, jak postupovat v křehké situaci, nikdy nebylo tak zábavné. Nesporný divácký hit roku je zabydlen výkvětem italského herectva, jak u stolu, tak „v hlavě“.