Jak to jde?
Malebné pobřeží, roztomilá zvířátka – ale také souvislosti současného světa, který už tolik krásy nenabízí. Autorská dvojice Poggi–Vinel ve svém nejnovějším filmu znovu kombinuje překvapivé estetiky i nálady a je to právě zvláštní rozpojenost, co činí jejich dílo tak výjimečným, pádným i provokativním. Opička s piercingem i tučňák s vražednými tendencemi podtrhují, že hlasitost a utlumenost nemusí být v protikladu. A totéž platí o smíchu a smutku. Je načase se katapultovat do reality.