Fucktoys
Mladá růžolící AP se od jasnovidců dozví, že je na ni uvalena kletba. Aby se jí zbavila, musí sehnat tisíc dolarů a obětovat jehně. Tím začíná její elektrizující noční jízda napříč snovým městem Trashtown, v jehož industriálních zákoutích dochází k osudovým i nepravděpodobným setkáním, absurdním situacím a hrátkám všeho druhu. Lechtivý režijní debut americké herečky Annapurny Sriram, jehož struktura odkazuje k tarotovému výkladu Bláznova cesta, se nese v duchu brakových bijáků a klame svým cukrkandlovým tělem, aby odhalil intimní, feministické a v mnoha ohledech progresivní nitro.