Terénní pracovníci Amin a Mitchell z chudé čtvrti se musejí vypořádat nejen se zombie apokalypsou a mimozemšťany, ale také s bezskrupulózními developery a se zatoulaným psem přítelkyně jednoho z nich. Nizozemská hororová komedie přináší optimální „půlnoční“ odlehčenou hororovou zábavu, spojenou s nenucenými satirickými tóny trefujícími se především do problému gentrifikace. Režisér Michael Middelkoop vytvořil svižný ekvivalent trendu sebeironické brakové zábavy s přesahem, do kterého dostal lokální motivy, ale zároveň stále spoléhá především na univerzálně srozumitelnou a originálními, dílčími absurdními nápady oživenou nechutnou grotesku.