Hurikán
Hurikán se zakouká do Báry ze stánku s pivem. Pivo ale vzápětí dojde a Hurikán se vypraví pro nový sud. Jednoduchá mise, kdyby se nekonala na Žižkově, který má stejně jako Hurikán věčně kocovinu. Cena diváků na 19. Pragueshorts Film Festivalu 2025.