Po třinácti letech se do Hlavní soutěže MFF KV vrací Pere Vilà Barceló, a to s nekompromisním introspektivním ponorem do duše dívky, která byla sexuálně zneužita. Hrdinkou jeho šestého snímku je Gaia, mladá studentka archeologie, jejíž vztah k sobě samé a okolí fatálně poznamenala traumatizující událost. Gaia zprvu nenachází slova k pojmenování situace, natož odvahu o ní promluvit, posléze ale – podobně jako při archeologickém výzkumu – začne odkrývat fragmenty minulosti, aby svůj život poskládala dohromady. Hlavním klíčem k realistickému vykreslení její situace se pro katalánského tvůrce stal důraz kladený na samotný proces vyrovnávání se s traumatem, který nelze jen tak urychlit.