Pohádky po babičce
Sourozenci Tomík, Zuzanka a Derek přijíždějí za svým dědečkem, který nedávno ovdověl. Zdá se, že každý z nich má své vlastní starosti, a navíc malý Tomík nemůže usnout. Když však Zuzanka s pomocí tří vybraných slov hozených do starého babiččina slamáku vykouzlí neobyčejné pohádky, ukáže se, že příběhy mají obrovskou sílu – dokážou nejen zmírnit smutek nebo strach, ale především spojují a přinášejí naději. Celovečerní loutková adaptace knihy Arnošta Goldflama O nepotřebných věcech a lidech, uvedená na festivalech Berlinale či Annecy, je výtvarně bohatou kyticí pohádek, které svou invencí a lidskostí zasáhnou malá i velká srdce.