Karaokiss
Lucette je dvacet a pracuje v karaoke baru. Společnost jí kromě zpěvu chtivých zákazníků dělá její víla kmotřička, která nechce nic než Lucettino dobro. Jenže! Jednoho večera vkročí do baru Diana a barmančin osud se od základu změní. Existuje vůbec v místním seznamu písní ke zpěvu taková, která dokáže popsat návrat dávno ztracené lásky? A co na to víla? Zlomí o Lucette svou kouzelnou hůlku? Z Belgie přichází muzikál o rozchodech a znovunalezení, zalitý oslnivým svitem diskokoule.