Ryby jsou obecně a nezvratně považovány za zvířata, která za celý svůj život nevydají ani hlásku. A co teprve ty z nich, jejichž pouť skončila v rybářských sítích, a teď leží na chladicím pultu v supermarketu? Jenže každý si zaslouží alespoň jednou za svůj život promluvit, nebo dokonce zazpívat. Žalozpěv tvorů, kteří těsně před zavírací dobou obchodu čekají na své zákazníky. Okouzlující stop-motion animace finské režisérky Veery Lamminpää nastoluje základní životní otázky: Dá se hodnota jednotlivce odvodit od ceny za kilo? A je opravdu nutné plout proti proudu?