Syn štěstěny
Beniamin netouží po ničem jiném než stát se hercem, a to navzdory svému životnímu limitu, Downovu syndromu. Jeho otec, s nímž sdílí domácnost, je Beniaminovým záchytným bodem i přístavem. Osobou, která mu vždy se vším pomůže a zároveň ho ochrání. Teď jde ale o víc. Herectví je činnost veřejná a jako taková se stává objektem hodnocení okolí. Bude otec syna stále chránit, nebo mu dovolí jít za svým snem i za cenu, že se jeho dítě spálí? Něžné drama režiséra Dominika Mireckiho vypráví o rodičovství, o volbách, které je nutné učinit, abychom druhým dali svobodu a nechali je tím dospět.