Řecké meruňky
Zpočátku se zdá, že Makova noční směna na benzinové pumpě bude stejně nezáživná jako všechny předchozí. Ospalá nuda je však nečekaně narušena příjezdem Nady, řidičky kamionu. Zprvu rutinní konverzace mezi prodavačem a zákaznicí získává na vřelosti zjištěním, že oba pocházejí z Makedonie, a to dokonce ze stejné vesnice. Závan vůně domova přinese nejen společné vzpomínky, ale také vzájemnou náklonnost zdánlivě nesourodé dvojice. V příběhu o odcizení ztvárnila jednu z hlavních rolí Labina Mitevská, českému publiku známá z kultovních Samotářů.