Jeden obyčejný sportovní den na základní škole. Jeden zdánlivě malicherný konflikt dvou malých fotbalistů, který ale spustí řetězec událostí, jež vyústí v drsné konflikty mezi dospělými. Snímek 1:10 švýcarského režiséra Sinana Tanera nahlíží skrze vynalézavé úhly snímání na dav i jednotlivce. Lidé v jednu chvíli připomínají jen chaoticky se pohybující částice, ve chvíli další se z nich stávají osobnosti se svým unikátním příběhem. Brilantně vystižená psychologie davu i nejistota dětí, které se teprve ve velkém světě učí žít a chápat problémy, jež je leckdy přesahují.