Světově proslulá RPG počítačová hra, jež vznikla v pražském Warhorse Studios, se poprvé v historii dostává na plátna kin ve filmovém sestřihu vytvořeném pro karlovarský festival. Píše se rok 1403, Království české postihl chaos. Zatímco nájezdníci rozsévají strach a teror po království v bezvládí, Jindřich ze Skalice usiluje o pomstu za své zavražděné rodiče. Jako člen spojenců právoplatného krále je vyslán, aby doprovázel Jana Ptáčka na diplomatické misi. Po brutálním přepadení se však Jindřich a Jan ocitnou ve sledu nebezpečných dobrodružství, která podrobí jejich osobnost a přátelství vrcholné zkoušce. Svébytný tvar nabízí silný filmový zážitek, při jehož sledování si na své přijdou jak fanoušci kultovní počítačové hry, tak i ti, kteří na vstup do jejího fascinujícího světa teprve čekají.