Suzanne a její dvě děti se po letech nečekaně objeví u dveří své sestry Jeanne. Co zpočátku vypadá jako nesmělý pokus o znovunavázání sesterského vztahu, se s ranním světlem zcela promění. Suzanne je pryč… Nathan Ambrosioni ve svém intimním snímku portrétuje ženu, která ze dne na den přebírá mateřskou zodpovědnost za děti, které téměř nezná. Minimalistické, ale hluboce empatické vyprávění nechává diváka nahlédnout do pomalého sbližování, váhání a obav nově vzniklé rodiny, i do absurdit, které plodí nefunkční státní aparát. Francouzské zamyšlení nad tím, jak křehké může být soužití vzniklé z nutnosti, a jak silné, když se zrodí z lásky.