Splitsville
Dva manželské páry a jedno společné dilema – vztah už nefunguje jako dřív a každý z partnerů možná touží po něčem jiném. Myšlenka otevřeného vztahu rozvíří jejich přátelství i jistoty, které doposud vnímali jako pevné. Režisér a zároveň představitel jedné z hlavních rolí Michael Angelo Covino tu s lehkostí rozehrává vztahovou komedii plnou provokativního chaosu, jiskřivých postav a neokoukaných režijních nápadů. Dakota Johnson, Adria Arjona a Kyle Marvin vytvářejí spolu s Covinem skvěle sehranou čtveřici, která balancuje na hraně mezi touhou a stabilitou. A mezi tím vším plavou akvarijní rybičky, silně připomínající vysoké církevní hodnostáře.