Drobná nehoda
Nejděsivější zvuk letošního Cannes? Gumové vrzání umělé nohy, zvuk, který patřil obávanému mučiteli ve vězení, kam byl Vahid poslán po vykonstruovaném procesu. Když se po čase tyto zvuky objeví ve Vahidově blízkosti, rozhodne se jednat: impulzivně muže omráčí a naloží do své dodávky. Může si ale být jistý, že chytil toho správného, když jeho tvář nikdy neviděl? Zanedlouho se Vahidova dodávka zaplní bývalými vězni, kteří mají pomoci s identifikací. Společně čelí otázce, která pronásleduje mnoho národů: můžeme se krutému systému pomstít na jednotlivci, který mu oddaně slouží? Morální thriller s prvky temné grotesky vynesl legendě íránského disidentského filmu největší ocenění festivalové sezony – Zlatou palmu.