Vzkříšení
Každý velký autor má svůj nezaměnitelný rukopis. Čínský mág Gan Bi točí filmy na pomezí snu a skutečnosti, cinefilní přízraky z útrob lidského podvědomí, navracející filmovému médiu jeho zapomenuté, transcendentální kouzlo. Ve svém novém opusu cestuje dějinami kinematografie a nabízí pět zastávek: opiem nasáklý expresionismus, deštivý film noir, orientální anekdotu, metafyzický heist, a především halucinogenní upírské karaoke na sklonku milénia. Každá kapitola vybízí k aktivaci jiného smyslu, všemi ale prostupuje strhující imaginace šestého umění, přežívajícího v potemnělých kinosálech, kde se zhmotňuje neviděné – něco, co je třeba prožít, a nikoliv chápat.