Clémence žije v odloučení od manžela, ve střídavé péči vychovávají syna Paula. Manželé spolu mají skvělý vztah, a tak pro Clémence není překážkou sdílet fakt, že v jejím osobním životě teď zastávají hlavní pozici ženy. Jenže od toho okamžiku se věci mění. Paul nechce matku vídat, manžel nekomunikuje, až situace vyvrcholí svěřením syna do výhradní péče otce. Clémence je tak nucena obhajovat nejen své soukromí, ale také rozhodnutí vzdát se stabilní práce právničky a věnovat se na volné noze psaní, aby se mohla pokusit obnovit vztah se synem. Clémence je v brilantním podání Vicky Krieps žena, která prostřednictvím vlastní tvorby reflektuje mateřství i postavení žen ve společnosti a hledá hranici mezi oddaností mateřské lásce a zachováním integrity vlastní osobnosti.