Člověk by měl být kámoš, a ne žrádlo. Masitý psychopat Tucker si ale myslí něco jiného. Žraloky posedlý chlapík totiž láká na svoji loď mladé dívky, aby je posléze předhodil mořským predátorům. Vzpurná Zephyr se ale nehodlá vzdát bez boje a tak trochu doufá, že ji stihne zachránit pohledný Moses, se kterým se seznámila na břehu. Zatímco žraločí čelisti koušou, ty divácké padají. Sean Byrne surfuje na vlně filmů jako Mlčení jehňátek nebo Saw, přesto si jeho film uchovává svoji vlastní, pečlivě seřízenou mechaniku akce, napětí a výživných gagů. Zároveň napravuje reputaci žraloků ze Spielbergova filmu, protože správně tuší, že sadismus není výsadou zvířat, ale člověka.