Jak nezískat Pulitzera
Skutečný příběh Stephena Glasse, novináře magazínu The New Republic, který si ve druhé polovině 90. let vymýšlel reportáže, zůstává i dnes – nebo možná obzvláště dnes – nepříjemně aktuální. Důvěra v média tehdy stejně jako nyní balancovala na hraně, což odráží nejen slabiny jednotlivce, ale i systému. Zatímco Hayden Christensen hraje naivního senzacechtivého Glasse, vynikající Peter Sarsgaard jako šéfredaktor, kterému postupně dochází trpělivost, je emocionálním středem filmu. Jak nezískat Pulitzera není jen drama o jednom selhání, ale i mrazivá sonda do doby, kdy se pravda začala lámat podle toho, jak dobře se čte.