Mladé mamince (v podání Nathalie Pressové, známé například z filmu Moje léto lásky) se naskytne příležitost strávit večer s mužem, který byl její dětskou láskou a který se právě vrátil z armády (Danny Dyer). Své malé děti tím však vystavuje riziku.