Kráska v nesnázích
„Film o sexu, penězích a dobrém člověku“ vypráví příběh milostného trojúhelníku mezi obyčejnou mladou ženou, jejím nehodným manželem a laskavým postarším Čechoitalem. Na jednoduchém půdorysu připomínajícím příběh z červené knihovny rozehrávají scenárista Petr Jarchovský a režisér Jan Hřebejk složitou žánrovou hru s nečekaným koncem.