Slepí andělé
Vizuálně fascinující dílo, v němž se fikce prolíná s dokumentárním pojetím, se v Karlových Varech představí ve světové premiéře. Nevidomý Evropan přilétá na jih Afriky, aby se ještě jednou pokusil přiblížit andělům za pomoci paraglidingu, sportu, který provozoval, než přišel o zrak.
Nevidomý Evropan přilétá do Jihoafrické republiky, aby se naposledy vrátil k paraglidingu, sportu, který provozoval, než přišel o zrak. Najme si místní ženu, aby jej dovedla na protilehlý kopec. Zážitek z „pohledu“ na svět prostřednictvím jejích očí je tak silný, že v muži vyvolá milostné vzplanutí. Negativní reakce okolí ženu přinutí k rozhodnutí připojit se ke slepcovu podivínskému plánu. Závěrečný díl jihoafrické trilogie renomovaného dánského filmaře rozvíjí náboženské motivy předchozích dvou snímků, v absolutním prolnutí fikce a dokumentární roviny je však formálně mnohem radikálnější. Vizuálně fascinující dílo nazývané experimentálním metafilmem a uváděné ve světové premiéře zhmotňuje režisérovy myšlenky o zemské přitažlivosti, lásce a vnímání okolního světa filmovým tvůrcem.