Aboio
Na severovýchodě Brazílie žije skupina lidí zachovávající pradávné zvyky. Tím nejpozoruhodnějším je nahánění dobytka zpěvem smutných písní zvaných „aboios“. Celovečerní debut talentované brazilské dokumentaristky poutavým způsobem přibližuje jednu z nejosobitějších komunit jihoamerického kontinentu.
Uprostřed táhlých porostů suché vegetace zvané caatinga na severovýchodě Brazílie žije skupina lidí zachovávajících pradávné zvyky. Tím nejpozoruhodnějším je nahánění dobytka zpěvem smutných písní zvaných „aboios”. Neobvyklé nápěvy vycházející z úst svérázných představitelů kovbojského řemesla mají příznivý vliv na skot, který pak honáky poslušně následuje při mnohodenním putování. Celovečerní debut talentované brazilské dokumentaristky poutavým způsobem přibližuje jednu z nejosobitějších komunit jihoamerického kontinentu. Nezaměnitelný režijní rukopis sází na experimentální přístup k obrazové i zvukové složce a napomáhá tak snové atmosféře obestírající skupinu lidí, jakoby se zjevivších ze starých časů.