FC Venus
Roztomilá finská komedie od Joona Tena o nespokojených manželkách a partnerkách fotbalistů, které se rozhodnou sestavit tým, aby se mohly s muži utkat, a motivem zápasu je sázka.
Svěží finská komedie, v níž je zájem soustředěn na rebelující manželky a partnerky fotbalistů, natočil Joona Tena. Ženy se v tomto filmu rozhodnou sestavit tým, aby si mohly s muži zahrát, a motivem zápasu je sázka. Je léto 2005 a muži, jejichž tým patří do sedmé divize, se chystají strávit celý červen následujícího roku v Německu jako diváci na mistrovství světa ve fotbale. Rozzuřená Anna (Minna Haapkylä), přítelkyně brankáře Peteho (Petteri Summanen), doufá, že jim uštědří lekci právě prostřednictvím navržené sázky. Ta zní následovně: Jestliže muži budou na konci léta poraženi týmem partnerů, zanechají navždycky fotbalu; jestliže prohrají ženy, zaplatí jim jejich nákladný výlet do Německa.