Jsem
Jitřivý příběh malého provinilce, který po útěku z dětského domova přežívá v jednom malém městě jako bezdomovec. Režisérka Dorota Kędzierzawská přistupuje k materii svého filmu s úsilím o výtvarnou stylizaci, a tak příběh nabývá podoby současné pohádky s úvahou o osudovosti v podtextu.