Kuskus
V dojemném a nenápadném dramatu Kuskus je předvedeno, jak i nejlepší úmysly mohou skončit nešťastným milostným trojúhelníkem. Režisér Sören Senn se spoluscenáristkou Katrin Milhahnovou dokonale balancují mezi naivitou a manipulací.