Babova auta
Komedie Babova auta je situována do mrazivé divočiny severního Švédska. Ve filmu ovlivněném Fargem bratří Coenů najdeme ruské drogové překupníky, příležitostné zlodějíčky a hlavně hodně vtípků, které nejvíc ocení skandinávské publikum. Režisér Rafael Edholm umí v sále udržet stálou hladinu smíchu.