Suplent
Začínající učitel Max požádá svého bývalého profesora, legendární postavu švédského školství, o pomoc se svými těžko zvládnutelnými studenty. Když se třiasedmdesátiletý Folke objevuje ve Stockholmu, věci se dávají do pohybu. Strhující dokumentární drama přibližuje generační střet starého a nového Švédska.
Třiasedmdesátiletý Folke Silvén, legendární postava švédského školství, se jednoho dne vydává na cestu do Stockholmu za svým bývalým žákem a nyní kolegou Maxem Wejstorpem. Reprezentant „staré školy“ a držitel světového rekordu v mluvení pozpátku je ambiciózním mladíkem, kterému ovšem chybějí hlubší kantorské zkušenosti, požádán o pomoc s problematickými žáky Hallenbergovy školy. Folke se setkává mimo jiné i s dětmi pocházejícími z rodin přistěhovalců, nad jejichž osudy často visí otazník deportace. Dvojice talentovaných švédských režisérů dokazuje, že dramatičnost a napětí nemusí být výhradní součástí hrané kinematografie. Jejich dokumentární snímek představuje mimořádně zajímavou podívanou přibližující střet tradice s moderním přístupem, kulturní souboj mezi starým a novým Švédskem.