Koloběh života (Megacities remix)
Strhující audiovizuální dobrodružství napříč kontinenty je remixem proslulého snímku Michaela Glawoggera Megacities (1997). Směs původních, nepoužitých a nově dotočených záběrů se zvukovou stopou od hudebního uskupení Sofa Surfers přináší fascinující pohled na odvrácenou tvář Mexico City, New Yorku, Bombaje, Moskvy a Tokia.