Odříznuti
Film režírovaný mladým Davidem Marquésem poskytne příjemně uvolňující zážitek. Odehrává se u moře na španělské Ibize, kde se ve vile na kopci sejdou dva kamarádi a tráví čas nekonečným povídáním o všem možném – sexu, filmech nebo politice – a přitom v klidu usrkávají pivo.