Hvězdy od trati
Valeria, Vilma a Mercy jsou prostitutky žijící v blízkosti železniční trati v Guatemala City. Jednoho dne založí fotbalový tým, ve snaze upozornit na bezpráví, kterému jsou dennodenně vystavovány. Jemným humorem okořeněný originální pohled na jeden z nejzávažnějších problémů malé středoamerické země.
Valeria, Vilma a Mercy patří do skupiny prostitutek žijících v guatemalské metropoli. Dva dolary jsou cena za jejich služby, poskytované v bezprostřední blízkosti železniční trati zvané La Línea, protínající Guatemala City na cestě k Tichému oceánu. Tyto ženy a matky sní o životě bez násilí, kterému jsou každodenně vystavovány ze strany klientů i policie. Ve snaze přiblížit se tomuto snu zakládají fotbalový tým. Nadšení svérázných fotbalistek ovšem jednoho dne narazí na předsudky „řádných“ spoluobčanů. Španělský dokumentární snímek, v němž se mísí humorné momenty s neveselými vpády drsné reality, originálním způsobem přibližuje jeden z nejzávažnějších problémů malé středoamerické země. Fotbal je zde ideální metaforou pro zachycení kolektivního ducha, bojovného nasazení a snahy dosáhnout konkrétního výsledku.