Jak to u nich chodí
Dvanáct dětí, devět vnuků, čtyři krávy, pár hektarů půdy, starý náklaďák a velký skleník – to je veškeré bohatství a štěstí Ivana a Tatiany z běloruské vsi Staryna. Udržují je nikdy nekončící prací v toku všedních, a jen vzácně i slavnostních dní.
Dvanáct dětí, devět vnuků, čtyři krávy, pár hektarů půdy, starý náklaďák a velký skleník, v němž pěstují okurky na prodej – to je veškeré bohatství a štěstí Ivana a Tatiany z běloruské vsi Staryna. Nic jim neschází, i když se od rána do večera nezastaví. Vybočením z koloběhu práce je pro Tatianu občasná návštěva kostela, kde usíná únavou. Po sklizni se koná svatba mladičké Anny a Dmitrije a poté hostina, za účasti všech sousedů u bohatě prostřeného stolu. Ženy v módních šatech a střevíčcích v tanci víří písek na dvoře, muži se v kůlně posilují kořalkou. Dohasíná slavnostní den, aby ten příští, všední, zopakoval všechny předcházející...