Poseidon
Thriller odehrávající se na luxusním zaoceánském parníku. Po zničujícím úderu zákeřné obří vlny se skupinka několika odvážlivců rozhodne dostat za každou cenu z potápějící se a hořící lodi. Podaří se jim to, nebo skončí jako zbývající pasažéři?
Silvestr. Přes 2000 pasažérů a posádka oslavují konec roku na otevřeném moři, na palubě luxusního zaoceánského parníku Poseidon. V pravé poledne, bez jakéhokoliv varování, se před lodí vztyčí desítky metrů vysoká obří vlna – jedna z těch, které jako zákeřné monstrum děsí kapitány a těžko se vědecky vysvětlují. Mohutný úder masivu vody se převalí přes palubu a převrátí loď vzhůru nohama. Většina pasažérů a posádky na místě zahyne, jen pár set lidí zůstane na živu. Jsou to ti, kteří příchod nového roku oslavovali v tanečním sále. Kapitán je ujišťuje, že taneční sál se nachází ve vzduchové bublině a mohou v něm bezpečně přečkat, než dorazí pomoc. Dylan si tím však není tak jistý a rozhodne se jednat sám na vlastní pěst dřív, než se loď potopí. Ještě s několika dalšími odvážlivci se rozhodne najít únikovou cestu, která vede útrobami hořící lodi. Nová verze Dobrodružství Poseidonu (r. Ronald Neame, 1972) s Genem Hackmanem.