Vertigo Kim Novak
Nepolevující vášeň pro přemýšlení filmem o jiných filmech přivádí autora do domácnosti Kim Novak. Tato úžasná osobnost zde líčí už z odstupu desítek let příběh svého vstupu do kolotoče hollywoodských produkcí a následného vystoupení z něj – v zájmu zachování vlastní integrity. Výpověď ikony jde daleko za a nad popis zákulisních detailů. Exkluzivní rozhovor, organicky propojený s archivním materiálem, nepadá do bulvární povrchnosti a vrcholí hereččinou reflexí Vertiga a svého specifického spojení s ním, ale dotýká se i obecnějších věcí lidských, jako je touha po tvůrčí svobodě a po uznání těch nejbližších.