Diorama Benátek
„Eroze je pomalý proces, jehož si všimneme, až když se věci začnou sypat.“ Kreslíř a animátor Nicolas Piret se vrací ke své řemeslně obdivuhodné a naprosto neokázalé metodě, ale i k tématu rovnováhy mezi přírodou a lidmi. Tentokrát nás bere na úhlednou výpravu do liduprázdných Benátek, na nichž je ale též něco znepokojivého. Jedenáct listů papíru, bezpočet okouzlení – a kreativní antiteze turistické magnetky.