V neznámých vodách
Dcera, matka s těžkou stařeckou demencí a nevlastní otec. Kdo má právo rozhodovat za někoho, kdo se rozhodovat nemůže? Film Američana Lance Hammera přesně rozdá karty výchozí situací, vše následující už ale klade nepříjemné otázky, na které neexistuje jednoznačná odpověď. Drama o tom, že všichni mohou mít dobré úmysly, ty ale mezi sebou nemusí být kompatibilní, získalo na Berlinale Cenu poroty. Představitelé ústřední manželské dvojice, Anna Calder-Marshall a ikona britské nové vlny Tom Courtenay, navíc obdrželi Stříbrného medvěda za nejlepší herecký výkon ve vedlejší roli.