AnyMart
Supermarket jako pilíř moderní konzumní společnosti. Za jeho posuvnými dveřmi se skrývá mikrokosmos naplněný monotónní rutinou, nepříjemnými zákazníky a rigidními pravidly, o čemž vypovídá i strnulý obličej mladého prodavače Sakaje, z nějž takřka vyprchal všechen život. Naději na vystoupení z ustavičné apatie vzbudí teprve příchod ambiciózní brigádnice Ogawy, která sní o vlastním kadeřnickém studiu. Únik z toxického prostředí, v němž je lidská empatie a individualita potlačována na úkor standardizovaného chování a zákaznického servisu, však není tak jednoduchý, jak by se na první pohled mohlo zdát. V nezvykle rytmizované sociální satiře, oceněné Cenou FIPRESCI na Berlinale, nechybí absurdní humor či náhlé výbuchy krvavého násilí.