Blok C přísně střežené věznice obývají trestanci odsouzení za podvody, krádeže a vraždy. Mezi nimi i Anggoro, jenž si dokáže tváří v tvář šikaně jednotlivých gangů i tyranského dozorce udržet hlavu vztyčenou. Když však příchod nového mladíka v celách spustí sérii záhadných brutálních vražd, i ti největší protivníci musejí spojit síly, aby přežili a porazili nadpřirozeného pachatele. Prý si jen stačí zachovat dobrou auru... Ale jak? Indonéský žánrový mág Joko Anwar se vrací na karlovarská plátna s filmovým gesamtkunstwerkem, který je výborně vybalancovanou směsicí gore hororu, břitké komedie a nekompromisní politické kritiky, v níž výbuchy smíchu obratem vyvolávají nepříjemné úvahy o korupci, vykořisťování a sociální nerovnosti.