Rozvod za časů války
Marija oznámí svému muži Vytasovi, že žádá o rozvod – a to jen pár hodin předtím, než Rusko vtrhne na Ukrajinu. Z manželské krize se tak rázem stává něco mnohem většího: dvojice musí proces rozchodu zvládat ve chvíli, kdy kvůli válečnému konfliktu není jisté vůbec nic a jejich vilniuský život se razantně proměňuje. Litevský režisér Andrius Blaževičius ve svém třetím celovečerním filmu citlivě a s nečekanými záblesky absurdního humoru proplétá komorní rodinné drama s velkými dějinami. Snímek měl světovou premiéru v soutěžní sekci World Cinema Dramatic na letošním festivalu Sundance, kde Blaževičius získal cenu za režii.