Horký pramen
Doba strávená v horké vodě se člověku nepočítá do času, který mu byl vyměřen, říká jedna z postav road movie plné vřelosti. Hlavní hrdinka Layal, vysokoškolská pedagožka rozkročená mezi různými světy, musí svého syna Daniela převézt přes celé Spojené státy k jeho otci, aby tak zachránila Danielova středoškolská studia. Celovečerní debut uvedený letos na festivalu Sundance si zachovává osobitost, perlí hořkosladkými postřehy, ale hraje podle pravidel žánru: jak se blíží k cíli, musí si postavy najít cestu k sobě navzájem i každá sama k sobě.