Fena
V adaptaci stejnojmenného románu kolumbijské spisovatelky Pilar Quintana z roku 2017 se vydáme na ostrov Svaté Marie nedaleko chilského pobřeží, kde se čtyřicátnice Silvia živí sběrem a prodejem mořských řas. Jednoho dne si Silvia osvojí nalezené štěně, k němuž přilne intenzivní náklonností. Ve svém třetím celovečerním snímku, uvedeném na nedávném festivalu v Cannes, pokračuje Dominga Sotomayor v ohledávání komplexního vztahu lidské přirozenosti a přírody, jejíž část obohacuje o osobnost zvířecí. Pes zde však nereprezentuje pouhou metaforu, je integrální součástí světa filmu se svébytnou povahou. Režisérka si klade otázku, do jaké míry nám může příroda nebo zvíře patřit a do jaké míry můžeme zvířata zkrotit.