Nechť Bůh odpouští všem
Pierfrancesco Diliberto zvaný Pif se coby režisér prosadil ve světě italské filmové komedie už svým debutem Mafie vraždí jenom v létě, který osobně představil karlovarským divákům před dvanácti lety. Pifovi je vlastní unikátní tón, v němž si podávají ruku něha s osvěžující (sebe)ironií, sféra intimní s politickou či společenskou, zobrazenou osvobozujícím přímočarým způsobem. Emoce Pifova Artura, úspěšného realitního makléře s neexistujícím milostným životem, rezonují ve sféře jeho absorbující vášně pro sicilské dezerty. Změní Arturův pohled na život setkání s okouzlující Florou? Cukrářské výrobky a kuriózní pohled na katolickou víru v romantické komedii, která je zároveň poctou filmařovu milovanému Palermu.