Zatímco se v budově scházejí účastníci biotechnologické konference, jeden z vědců, Seo Young-cheol, má jiné plány. Vytvořil patogen, který má podle jeho představ pomoci vybudovat lepší lidskou společnost, a rozhodl se, že co může udělat dnes, nebude odkládat na zítřek. Aplikace patogenu však způsobí rychlou mutaci a promění nakaženého v krvelačnou zombie, která neztrácí čas a rychle si vytváří další následovníky. Netřeba dodávat, že s průběhem konference to značně otřese a celá budova se ocitne v lockdownu. Režisér Yeon Sang-ho není v zombie žánru žádným nováčkem. Druhý díl jeho slavné série, Vlak do Busanu 2, měli diváci možnost vidět na karlovarském festivalu v roce 2021.