Camp Miasma, kultovní slasherová franšíza z osmdesátých let, se vrací! Nadšená režisérka Kris je posedlá představou vrátit sérii její zašlý lesk a zároveň ji očistit od problematických prvků, jimiž tehdejší žánrové filmy z dnešního pohledu oplývaly. Když se však setká s herečkou Billy (Gillian Anderson) z prvního filmu, obě se společně propadají do opojného krvavého deliria, které zcela stírá hranici mezi filmovým plátnem a realitou. Jane Schoenbrun s láskou a obdivem dekonstruuje slasherový žánr na prvočástice, aby jej následně znovu poskládali v novém, empatičtějším a otevřenějším duchu. Vzniká tak dílo, které sami označili za Portrét dívky v plamenech ve světě filmu Pátek třináctého.