Muž, kterého miluji
New York, konec 80. let. Herec Jimmy George (Rami Malek) se zotavuje z vážných zdravotních komplikací, přesto je odhodlaný vrátit se na jeviště a ztvárnit možná jednu ze svých posledních rolí. Díky zkoušení připravované inscenace i novému románku znovu nachází smysl života, jeho blízcí však zůstávají na pozoru. Ve svém devátém celovečerním filmu propojuje Ira Sachs komorní vztahové drama s melancholickou vzpomínkou na newyorskou queer komunitu, zachycuje její jedinečnou energii i křehkost v době poznamenané epidemií AIDS. Vědomí vlastní smrtelnosti přitom nezpracovává sentimentálně, ale jako oslavu života, lásky a umění.