Monkeys in Winter
The Romany woman Dona, the ambitious student Lukrecie, and Tana, a businessman’s wife – Bulgarian reality during the 1960s, 1970s and today. Three winter stories offering three insights into the tragic outcome of relationships between men and women, which give rise to both longed-for and unwanted children.