This witty and slightly melancholy animated movie tells the story of a lonesome, painted graffiti-tiger that lives on the walls and facades of Prague’s houses. Full of filthy alleyways and corners and covered with graffiti, the city is a savage jungle where the tiger seeks his way back to the love he lost.