Amal
Amal Kumar jezdí jako autorikša po Dillí. Tuto chudou živnost zdědil po otci, ale získal po něm i něco mnohem důležitějšího – dobrotu, poctivost, skromnost a spokojenost se svým údělem. Celý den spolehlivě slouží svým zákazníkům, mezi něž patří i pohledná obchodnice, která nechtěně zaviní vážné zranění malé osiřelé dívenky Rani. A také vrtošivý a zlostný muž, jenž vypadá jako tulák... Hrdina se stává bezděčným průvodcem po celém městě, divák nasaje atmosféru rušných ulic i orientálních zákoutí a nahlédne do prostředí různých společenských vrstev. Amal se při své práci setkává s rozdílnými lidmi a prožije události, jež by mohly zásadně změnit jeho život. Příběh rozprostřený na pomezí pohádky a sociálně laděné morality je vyprávěn s odzbrojující přímočarostí.