Lorna, mladá Albánka žijící v Belgii, podstoupila fingovaný sňatek s drogově závislým Claudym. Peníze na vysněný snack bar chce – už jako čerstvá belgická občanka – vydělat druhým fingovaným sňatkem s ruským mafiánem. Další syrové drama bratří Dardennů s outsiderskými hrdiny žijícími na okraji bohaté západní společnosti.
Lorna, mladá Albánka žijící v Belgii, touží po vlastním snack baru. Aby získala občanství, podstoupila fingovaný sňatek s drogově závislým Claudym. Peníze na snack bar chce – už jako čerstvá belgická občanka – vydělat dalším fingovaným sňatkem s ruským mafiánem. Claudy ale Lornu citově vydírá a chce se léčit – přistoupí Lorna na plán, jak se ho zbavit? Další syrové drama bratří Dardennů s outsiderskými hrdiny žijícími na okraji bohaté západní společnosti. Přináší navíc vypjatý vnitřní konflikt hlavní hrdinky. Claudy představuje pro Lornu cestu ke svobodě, zároveň je ale na ní tou hlavní překážkou. Na síle příběhu přidává skvostné režijní vedení herců a minimalistická výstavba situací. Střídmá, ale o to efektivnější forma je dalším důkazem pro tvrzení, že bratři Dardennové jsou jedni z nejtalentovanějších evropských tvůrců současnosti. Z canneské soutěže si Mlčení Lorny odneslo Cenu za nejlepší scénář.